Hieronder krijg je antwoorden op enkele van de meestgestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Hieronder krijg je antwoorden op enkele van de meestgestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Wat heb ik nodig om klant te worden van Sligro-ISPC?
De Sligro-ISPC koperskaart is gratis verkrijgbaar in onze winkel bij je eerste bezoek. Met je legitimatiebewijs, inschrijving in de KBO en BTW-nummer, brengen onze receptionistes jouw koperskaart in een handomdraai in orde. Je kan natuurlijk ook alvast online je kaart aanvragen.
Hoe word ik klant?
Via het formulier op deze pagina kan je ons alle nodige gegevens bezorgen. Wij gaan daar dan onmiddellijk mee aan de slag en zorgen ervoor dat je bij Sligro-ISPC terecht kan. Ondertussen ben je ook welkom om te komen winkelen met een dagpas.
Kan ik een koperskaart van Sligro Nederland gebruiken bij jullie?
Voor de Belgische Sligro-ISPC vestigingen heb je een afzonderlijke koperskaart nodig.
Op dit moment zijn er nog 2 types koperskaarten in omloop:
Binnenkort schakelen we over naar één koperskaart geldig in alle Belgische Sligro-ISPC vestigingen.
Je kan hier ook online je koperskaart aanvragen.
Hoe kan ik een account krijgen?
Ben je reeds klant bij Sligro-ISPC? Dan bekijken we samen met jou of de webshop een optie is voor jou en regelen we alles samen! Ben je nog geen klant? Dan is de eerste stap een koperskaart aan te vragen.
Ik weet mijn wachtwoord niet meer, wat moet ik doen?
Op het inlogscherm kan je kiezen voor "wachtwoord vergeten". We sturen je onmiddellijk een nieuw wachtwoord waarmee je weer kan inloggen.
Wat is een orderset?
Een orderset is een grote dynamische lijst van producten die voor je is samengesteld door Sligro-ISPC. Hierin zitten producten die je interessant kan vinden, op basis van eerdere aankopen, het seizoen etc. Soms kun je ook zelf producten toevoegen aan de orderset.
Wat is het verschil tussen lijsten en favorieten?
Lijsten zijn verschillende lijsten die gevuld zijn met producten. Deze kunnen vervolgens gemakkelijk aan je bestelling worden toegevoegd. Favorieten zijn losse producten die je als 'favoriet' kunt markeren en zo gemakkelijk kunt terugvinden en kunt toevoegen aan je bestelling.
Hoe kan ik zoeken op de webshop?
Als je het artikelnummer kent, dan kan je gemakkelijk en snel hiermee zoeken binnen de webshop. Uiteraard kan je ook op omschrijving en merk zoeken. Je product niet meteen gevonden? Probeer dan eens te navigeren via "Alle producten" in de navigatie.
Bestaat er een handleiding voor de webshop?
We hebben een snelstartgids waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je aan de slag kan gaan op de webshop en waarin we je de belangrijkste functionaliteiten verduidelijken. Raadpleeg 'm hier.
Kan ik bezorgd worden?
We bekijken graag samen of we de bezorgservice met je kunnen opstarten. Je kan dit bespreken met je account manager die je alles van a tot z kan uitleggen en je meteen helemaal op weg helpt.
Hoeveel bedragen de bezorgkosten?
Als je bezorgklant bent dan zijn de leveringen volledig gratis. Je bestelling moet dan wel een minimum waarde van € 350 hebben, anders betaal je € 20 voor de levering.
Kan ik de folder ontvangen?
Je ontvangt onze promotiefolder wanneer je een koperskaart hebt. Maar je kan ook de folder digitaal raadplegen via deze website of je inschrijven voor onze nieuwsbrief zodat je de folder steeds ontvangt.
Wat moet ik doen als ik de folder niet meer wens te ontvangen?
Als je de folder niet meer op papier wenst te ontvangen, neem contact op met ons en we brengen dit voor je in orde. Uiteraard kan je nog steeds de folder ontvangen via e-mail.
Blijft Sligro-ISPC open?
Onze vestigingen blijven open en voorzien de dagelijkse service. Klik hier voor de openingsuren.
Zijn particulieren ook welkom bij Sligro-ISPC?
Sligro-ISPC dankt alle particulieren voor hun bezoek aan de vestigingen.
De autoriteiten hebben in maart 2020 besloten u als particulier te ontvangen in de dochterondernemingen Sligro-ISPC. Dit om de druk op supermarkten en detailhandel te verminderen en u in staat te stellen uw aankopen met meer veiligheid te doen. Onze dochterondernemingen waren dus tijdelijk en uitzonderlijk toegankelijk voor particulieren. De in de wet voor deze opening voorziene periode eindigt op 30 juni 2021. Heeft u geen Horeca-activiteit, maar een btw-nummer / bedrijf? Dan bent u nog steeds welkom om te shoppen voor uw bedrijf.
De impact van de Coronacrisis op je horecazaak.
We hebben alle info gebundeld op deze speciale infopagina.
Maak kennis met onze Account Managers