1. Wie kan deelnemen aan de spaaractie?

De actie is enkel geldig bij de zelfbediening in de Sligro-ISPC vestigingen Antwerpen en Gent. Enkel Cash&Carry-klanten, die direct betalen aan de kassa, kunnen deelnemen.

2. Hoe kom ik aan spaarzegels?

Van 25 augustus t.e.m. 3 oktober 2022 ontvang je bij aankoop van alle aanbiedingen in de speciale musical spaaractiefolder en bij elke aankoopschijf van € 50 (excl. btw en emballage) gratis spaarzegels. Per factuur ontvangt je maximum 20 zegels.

3. Volle spaarkaart?

Met één ingewisselde, volle spaarkaart (35 spaarzegels) kun je twee all-inclusive arrangementen reserveren.

4. Hoe kom ik aan tickets?

Je kan je volle spaarkaart(en) inleveren aan de kassa van jouw vestiging. Je ontvangt een factuur als bewijs van inwisseling. Ruime tijd voor de voorstelling ontvang je je tickets van ons.

5. Ook een tweede spaarkaart vol?

Je kan een ongelimiteerd aantal volle spaarkaarten inleveren per klantnummer. Per volle spaarkaart kan je 2 all-inclusive arrangementen reserveren.

6. Kan ik vooraf plaatsen reserveren?

Nee, uitsluitend volle en ingewisselde spaarkaarten geven recht op een reservering.

7. Kan ik de voorstelling ook in het Frans volgen?

De voorstelling is enkel in het Nederlands.

8. Tot wanneer kan ik mijn volle spaarkaart(en) inleveren?

Volle spaarkaarten kan je inleveren t.e.m. 17 oktober. Toegangstickets zijn beschikbaar zolang de voorraad strekt. Hierbij hanteren wij het op=op principe.

9. Kan ik de zegels ook buiten de musical-spaaractie gebruiken?

Nee, de spaarzegels kun je enkel gebruiken voor de Sligro-ISPC musicalspaaractie Vergeet Barbara. Na de spaaractie of wanneer de musical is uitverkocht, verliezen de spaarzegels hun waarde.

10. Is de avond geheel verzorgd?

Je geniet vóór de voorstelling van een volledig verzorgde walking dinner met aangepaste dranken op basis van het Sligro-ISPC assortiment. Na de voorstelling is er een open bar voorzien als afsluiter.