Met een voedzaam en gezond ontbijt kan je de hele dag aan. Maar ook het oog wil ook wat. Varieer daarom met kleurrijk fruit en hippe ingrediënten zoals pitten en zaden. Om je op weg te helpen geven wij je al enkele heerlijke recepten vol fruit, noten, zaden en anders lekkers. Eye-candy om van te smullen!

 


Overnight oats met frambozen
Bereidingstijd: 5 minuten + 1 nacht wachten
De overnight oats in dit gerecht, gemaakt van amandelmelk, worden opgefrist door gepureerde frambozen. De presentatie in een kokosnoot met een garnering van rood fruit geeft het geheel nog meer karakter.

Bekijk recept


Chiayoghurt met kokos en tropisch fruit
Bereidingstijd: 5 minuten + 1 nacht wachten
Door chiazaad te combineren met yoghurt ontstaat er een soort pudding die heerlijk combineert met allerlei soorten fruit. Zowel qua presentatie als qua topping kan je je dus uitleven. Gebruik een ananas of kokosnoot als kom en varieer met de meest uiteenlopende garneringen.
 
Bekijk recept

Avocadosmoothie met vanilleyoghurt en kiwi
Bereidingstijd: 5 minuten
Deze groene smoothie zorgt voor een gezonde boost én is eenvoudig om te maken.
Drink hem als ontbijt, lunch of tussendoortje. Werk af met crunchy pistachenootjes

Bekijk recept


Banaan chiapudding met bramen
Bereidingstijd: 5 minuten + 1 nacht wachten
Uitgebalanceerde pudding met een zachtzoete en friszure smaak.

Bekijk recept


Energy balls
Bereidingstijd: 10 minuten + 1 uur wachten
Prachtige energiebommetjes vol smaakverrassingen gaande van abrikozen, dadels en pruimen tot pistachenoten, kokos of cacao. Deze vrolijke balletjes zijn niet alleen mooi maar ook zo lekker!

Bekijk recept


Granolabar met framboos
Bereidingstijd: 10 minuten + 30 minuten oventijd + 1 uur wachten
Cashewnoten, amandelen, frambozen vormen een harmonieuze smaakdriehoek die bij elkaar gehouden worden door ahornsiroop en kokosolie.

Bekijk recept


Chocolade-hazelnootreep
Bereidingstijd: 10 minuten + 30 minuten oventijd + 2 uur wachten
Deze chocoladereep laat je puur genieten van dadels en hazelnoten. Garneer de repen met gesmolten chocolade.

Bekijk recept


Sesam-cashewreep
Bereidingstijd: 10 minuten + 30 minuten oventijd + 2 uur wachten
Een reep boordevol noten en zaden. Door witte en zwarte sesam te mengen geef je extra kleur aan deze stevige cashewreep.

Bekijk recept