• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt
Onze totaalservice voor foodprofessionals

Klantenservice

Service

Sligro is de one-stop-shop voor elke foodprofessional. We koppelen het breedste productaanbod aan inspiratie en advies. Bovendien kijken we vooruit naar nieuwe trends en innovaties in de foodsector. Zo kunnen we altijd de sterkste oplossingen bieden.

Breedste aanbod & complete oplossingen

Bij Sligro-ISPC ontdek je het breedste aanbod dat er te vinden is in de markt, tegen een correcte prijs-kwaliteitverhouding. Door de complementariteit met de andere bedrijven in Sligro Food Group kunnen we bovendien zeer volledige oplossingen bieden.

Inspiratie & beleving

Als foodprofessional ben je steeds op zoek naar nieuwe ideeën. Daarom blijft Sligro je inspireren, met nieuwe producten, smaken en meer. Op deze site ontdek je alvast recepten, tips en trends , maar in onze vestigingen is nog meer te beleven.

Vakkennis & advies

Samen met onze verspartners beschikken we over bijzonder ruime vakkennis. Die delen we graag met onze klanten. Onze experts staan je dan ook graag bij met advies op maat. Bij ons ben je welkom om te ontdekken, vergelijken en te proeven.

Vlotte & duurzame levering

Met onze geavanceerde, geconditioneerde vrachtwagens is je bestelling snel ter plekke. Ook in de stad, dankzij onze beleveringsdienst voor Gent, Kortrijk, Brussel en Luik.

Na bestelling worden de producten de dag nadien geleverd (minimum aankoopbedrag: €350). Bovendien kunnen we in de stad leveren met elektrische cargofietsen. Dat is een pak groener én een garantie voor tijdige aankomst!

Makkelijk bestellen

Bestellen? Dat gaat makkelijk. Kies gewoon de plaats en dag van levering. De specifieke voorwaarden bespreek je met je accountmanager. Je kan je hoofdbestelling plaatsen tot 16u00 op dag A, voor levering in de voormiddag op dag B.

Nog iets vergeten? Geen probleem: je kan voor middernacht nog tot 10 producten toevoegen aan je bestelling (behalve voor non-food).

Handleiding webshop

Raadpleeg hieronder de handleiding en Q&A om je wegwijs te maken met onze webshop. 

Veelgestelde vragen

De Sligro-ISPC klantenkaart is gratis verkrijgbaar in onze zelfbedieningsvestigingen bij je eerste bezoek. Met je legitimatiebewijs, inschrijving in de KBO en BTW-nummer, brengen onze receptionistes jouw klantenkaart in een handomdraai in orde. Je kan natuurlijk ook alvast online je kaart aanvragen.

Is je klantenkaart gestolen of ben je deze kwijt? Vul dan het contactformulier in om het verlies bij ons te melden.

Wijzigingen worden door ons zo snel mogelijk verwerkt. Nadat de wijzigingen door ons zijn verwerkt, ontvang je van ons een nieuwe klantenkaart. 

De oude klantenkaart wordt door ons per direct geblokkeerd.

Voor de Belgische Sligro-ISPC vestigingen heb je een afzonderlijke klantenkaart nodig.

Op dit moment zijn er nog 2 types klantenkaarten in omloop:

  • Klantenkaart van Sligro-ISPC Gent en Luik
  • Klantenkaart van Sligro-ISPC Antwerpen

We werken in de toekomst naar één klantenkaart die geldig is in alle Belgische Sligro-ISPC vestigingen.

Vraag hier je klantenkaart aan.

Heb je als bedrijf te maken met veranderingen in jouw bedrijfssituatie en wil je deze aan ons doorgeven? Neem contact met ons op als je je gegevens wilt wijzigen.

Ja. Ben je een klant met grote afname? Dan kan Sligro-ISPC ook op bedrijfslocatie leveren. Al onze leveringen vinden plaats vanuit onze gespecialiseerde bezorgservicevestigingen. Daarbij maken we gebruik van moderne, geconditioneerde vrachtwagens.

Bezorging is afhankelijk van ordergrootte en gebeurt op basis van individuele wensen. We maken duidelijke afspraken met het oog op de bestelwijze, het bestelmoment en de leverfrequentie.

Wil je gebruik maken van deze service, neem dan contact met ons op en we bekijken samen de mogelijkheden.

Ben je reeds klant bij Sligro-ISPC? Dan bekijken we samen met jou of de webshop een optie is voor jou en regelen we alles samen! Ben je nog geen klant? Dan is de eerste stap een koperskaart aan te vragen.

Je ontvangt onze promotiefolder wanneer je een klantenkaart hebt. Maar je kan ook de folder digitaal raadplegen via onze website of je inschrijven voor onze nieuwsbrief zodat je de folder steeds ontvangt.

Als je de folder niet meer op papier wenst te ontvangen, neem contact op met ons en we brengen dit voor je in orde. Uiteraard kan je nog steeds de folder ontvangen via e-mail.

Contact

Onze medewerkers geven graag antwoord op al je vragen. Neem contact met ons op en we helpen we je graag verder.