1. Wie kan deelnemen aan de spaaractie?

De actie is geldig voor alle klanten van Sligro-ISPC Antwerpen, Gent en Luik. Bij Cash&Carry geldt een directe betaling aan de kassa. Ben je bezorgklant, dan houden wij je aantal gespaarde punten bij en brengen we je na afloop van de spaarperiode op de hoogte op hoeveel tickets je recht hebt.

2. Hoe kom ik aan spaarzegels?

Bij aankoop van alle aanbiedingen in de speciale musical spaaractiefolder (van 9 februari t.e.m. 20 maart 2023) ontvang je gratis spaarzegels. Voor Cash&Carry krijg je die zegels fysiek aan de kassa. Per factuur ontvangt je maximum 25 zegels. Bezorgklanten ontvingen een registratie e-mail met de vraag of men wil meesparen voor (maximum) 2 all-in musical arrangementen voor 2 personen. Heb je je hiervoor aangemeld? Dan informeren wij je na de spaarperiode, via e-mail, over je aantal gespaarde tickets n.a.v. je online aankopen. 

3. Volle spaarkaart?

Met één ingewisselde, volle spaarkaart (25 spaarzegels) kun je kun je een all-inclusive arrangement voor 2 personen reserveren. Bezorgklanten worden via e-mail geïnformeerd over hun aantal volle spaarkaarten. 

4. Hoe kom ik aan tickets?

Je kan je volle spaarkaart(en) inleveren aan de kassa van jouw vestiging. Je ontvangt een factuur als bewijs van inwisseling, hou deze goed bij. Alle klanten dienen hun tickets te bevestigen door per kerende op de e-mail te reageren. Ruime tijd voor de voorstelling ontvang je je tickets digitaal via Studio 100.

5. Ook een tweede spaarkaart vol?

Je kan maximum 2 volle spaarkaarten inleveren per klantnummer. Per volle spaarkaart kan je een all-inclusive arrangement voor 2 personen reserveren.

6. Tot wanneer kan ik mijn volle spaarkaart(en) inleveren? 

Volle spaarkaarten kan je inleveren t.e.m. 27 maart 2023. Toegangstickets zijn beschikbaar zolang de voorraad strekt. Hierbij hanteren wij het op=op principe. 

7. Ik ben Franstalig of wil graag een Franstalige persoon meebrengen. Kan dit?

Zeker! Met een hoofdtelefoon kunnen Franstaligen ook genieten van de Red Star Line musical. Deze wordt ter plaatse aangeboden.

8. Kan ik vooraf plaatsen reserveren?

Nee, uitsluitend volle en ingewisselde spaarkaarten geven recht op een reservering. 

9. Kan ik de zegels ook buiten de musical-spaaractie gebruiken?

Nee, de spaarzegels kun je enkel gebruiken voor de Sligro-ISPC musicalspaaractie Red Star Line. Na de spaaractie of wanneer de musical is uitverkocht, verliezen de spaarzegels hun waarde.

10. Is de avond geheel verzorgd?

Je geniet vóór de voorstelling van een volledig verzorgde walking dinner met aangepaste dranken op basis van het Sligro-ISPC assortiment. Na de voorstelling is er een open bar voorzien.