• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt
winkel_8

Veelgestelde vragen

Sligro Klantenkaart aanvragen

Om als klant inkopen te doen bij Sligro heb je een Sligro-klantenkaart nodig. Je kan bij de receptie in een zelfbedieningsvestiging of direct online een klantenkaart aanvragen. Voor het aanvragen van een klantenkaart heb je wel een geldig legitimatiebewijs, inschrijving in de KBO en je BTW-nummer nodig.

Nadat je aanvraag is verwerkt ontvang je van ons je nieuwe klantenkaart(en). 

Klant worden bij Sligro? Ga direct naar Sligro-klantenkaart aanvragen.

U kunt een extra Sligro-klantenkaart aanvragen voor een tweede inkoper. De tweede aankoper dient ook geregistreerd te staan als bestuurder van je onderneming.

Neem bij een bezoek aan onze vestiging altijd een geldig legitimatiebewijs mee. Nadat de wijzigingen zijn verwerkt ontvang je van ons jouw nieuwe klantenkaart(en). 

Alleen ondernemingen en organisaties in het bezit van een BTW / ondernemingsnummer kunnen een koperskaart aanvragen. Deze koperskaart heb je nodig om inkopen te kunnen doen bij Sligro.

Ja, ook ondernemers met een vestiging in het buitenland kunnen een Sligro-klantenkaart aanvragen in een van onze Sligro-vestigingen. Daarvoor heb je het volgende nodig:

  • Een geldig legitimatiebewijs
  • Bewijs van bestaan: een document dat door een officiële instantie of een onafhankelijke organisatie is verstrekt (bijv. kopie van statuten of oprichtingsakte) 
  • Een kopie/uittreksel van uw registratie/inschrijving bij de betreffende BTW-administratie 

Je ontvangt je koperskaart zo snel mogelijk na aanvraag. We doen ons best om de aanvragen zo snel mogelijk te verwerken zodat je meteen bij ons kan komen winkelen.

Klantenkaart gebruiken

Je kan met je Sligro klantenkaart momenteel nog niet terecht in elke vestiging:

  • Met de Sligro klantenkaart van Antwerpen kan je enkel in de Antwerpse vestiging terecht.
  • Met de Sligro klantenkaart van Gent en Luik kan je terecht in de vestigingen van zowel Gent als Luik

In de toekomst wordt het mogelijk om aan te kopen in alle Belgische vestigingen. Inkopen doen in Nederland is met een Belgische kaart niet mogelijk.

De Sligro-klantenkaart is strikt persoonlijk en biedt toegang voor twee personen gelijktijdig. Daarvan moet één persoon met naam op de kaart vermeld staan. Alleen op vertoon van de klantenkaart is het toegestaan om aankopen te doen. Bij het betreden van een Sligro-vestiging wordt daarom je klantenkaart gescand aan de toegangspoortjes en eventueel een geldig legitimatiebewijs gevraagd.

Verlies/gestolen klantenkaart

Is je Sligro-klantenkaart gestolen of ben je deze kwijt, vul dan het contactformulier in om het verlies bij ons te melden.

De oude klantenkaart wordt door ons per direct geblokkeerd.

Je ontvangt van ons nadien zo snel mogelijk een nieuwe kaart.

Opzeggen klantenkaart

Is je bedrijf niet meer actief, dan kun je dit doorgeven bij de receptie in een Sligro-vestiging of direct online via ons contactformulier.

Bedrijfsgegevens wijzigen

Een wijziging van het organisatieadres dien je door te geven aan de Kamer van Koophandel. Het correspondentieadres kun je zowel doorgeven bij de receptie in de Sligro-vestiging als ook online. Neem bij een bezoek aan Sligro altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

Wil je direct een wijziging van je correspondentieadres doorgeven, vul dan het contactformulier wijzigen in.

Een wijziging van inkoper kun je zowel doorgeven bij de receptie in de Sligro-vestiging als ook online. Neem bij een bezoek aan onze vestiging altijd een geldig legitimatiebewijs mee. Nadat de wijzigingen zijn verwerkt ontvang je van ons je nieuwe Sligro-klantenkaart(en). 

Wil je direct de naam van uw inkoper wijzigen, vul dan het contactformulier in.

Een wijziging van inkoper kun je zowel doorgeven bij de receptie in de Sligro-vestiging als ook online. Neem bij een bezoek aan onze vestiging altijd een geldig legitimatiebewijs mee. Nadat de wijzigingen zijn verwerkt ontvang je van ons je nieuwe Sligro-klantenkaart(en). 

Wil je direct de naam van uw inkoper wijzigen, vul dan het contactformulier in.

Een wijziging van inkoper kun je zowel doorgeven bij de receptie in de Sligro-vestiging als ook online. Neem bij een bezoek aan onze vestiging altijd een geldig legitimatiebewijs mee. Nadat de wijzigingen zijn verwerkt ontvang je van ons je nieuwe Sligro-klantenkaart(en). 

Wil je direct de naam van uw inkoper wijzigen, vul dan het contactformulier in.

Een wijziging van je e-mailadres kun je zowel doorgeven bij de receptie in de Sligro-vestiging als ook online. Neem bij een bezoek aan onze vestiging altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

Wil je direct je e-mailadres wijzigen, kan je dit online via je profielinstellingen doen.