• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt
winkel_8

Veelgestelde vragen

OPENINGSUREN

Voor alle openingsuren van onze Sligro-vestigingen kun je terecht op onze website bij het onderdeel contact. Selecteer hier je gewenste vestiging om de openingsuren te bekijken.

Rondom de feestdagen heeft Sligro extra ruime openingstijden om het inkopen nog eenvoudiger te maken. Kijk voor alle bijzondere en standaard openingstijden op onze website bij het onderdeel contact

Onze openingstijden kunnen per vestiging verschillen. Voor de exacte openingstijden van onze vestigingen kun je terecht op onze website bij het onderdeel contact.

Vestiging bezoeken

Op onze website kun je de dichtstbijzijnde Sligro-vestiging vinden op de pagina contact.

Voor alle adresgegevens van onze Sligro-vestigingen kun je terecht op onze website bij het onderdeel contact.

Met de Sligro klantenkaart hebben maximaal 2 personen toegang van wie één op de kaart vermeld moet zijn. De klantenkaart is strikt persoonlijk. Alleen op vertoon van de klantenkaart is het toegestaan om aankopen te doen. Bij het betreden van een vestiging wordt er gevraagd naar de klantenkaart en eventueel naar een geldig legitimatiebewijs.

Voor de Belgische Sligro-vestigingen heb je een afzonderlijke klantenkaart nodig.

Op dit moment zijn er nog 2 types klantenkaarten in omloop:

  • de klantenkaart geldig in Gent en Luik
  • de klantenkaart geldig in Antwerpen

In de toekomst schakelen we over naar één klantenkaart geldig in alle Belgische Sligro-vestigingen.

Bij het betreden van een Sligro-vestiging wordt er gevraagd naar je klantenkaart en eventueel een geldig legitimatiebewijs.

Bent u nog nooit eerder in een Sligro-vestiging geweest, dan moet u bij uw eerste bezoek een Sligro-klantenkaart aanvragen om inkopen te kunnen doen in de vestiging. Neem daarvoor een geldig legitimatiebewijs, inschrijving in de KBO en BTW-nummer mee. 

Alleen op vertoon van de Sligro-klantenkaart is het toegestaan om aankopen te doen bij Sligro. Neem daarom bij ieder bezoek je klantenkaart en een geldig legitimatiebewijs mee.

Contact opnemen

Voor telefoonnummers en overige contactgegevens kun je terecht op deze website bij het onderdeel contact.

Assortiment per vestiging

Het complete assortiment van Sligro bestaat uit ruim 60.000 food- en non-food artikelen, gericht op de foodprofessional in het algemeen. Iedere vestiging beschikt over een divers aanbod food-, non-food en koeling/diepvries producten. Het aanbod dagversproducten zoals vlees, vis, wild & gevogelte, AGF en brood is bepaald per vestiging.

Ook zijn niet al onze vestigingen even groot. Daardoor kan het assortiment per vestiging verschillen.

Inname emballage

Iedere Sligro-vestiging beschikt over een emballage-afdeling waar je leeggoed kunt inleveren.

Huisregels

Bij je bezoek aan een Sligro-vestiging mag je een tas mee naar binnen nemen. Het is Sligro-medewerkers toegestaan om steekproefsgewijs een tassencontrole uit te voeren.

In onze Sligro-vestigingen rijden o.a. heftrucks rond, waardoor dit extra aandacht vraagt voor kinderen. Indien kinderen wel mee de vestiging in gaan is dit alleen toegestaan onder begeleiding van een volwassene en alleen op eigen verantwoordelijkheid.

Huisdieren zijn niet toegestaan in de Sligro-vestiging. Een uitzondering wordt gemaakt voor getrainde geleidehonden van hulpbehoevenden.

Bij de receptie van een Sligro-vestiging wordt er gevraagd naar je Sligro-klantenkaart en eventueel een geldig legitimatiebewijs. Zorg daarom dat je deze bij ieder bezoek bij je hebt.